Regístrese
European Journal of Management and Business Economics
Buscar en
Colecciones temáticas
Toda la web
Inicio European Journal of Management and Business Economics
ISSN: 2444-8451
e-ISSN: 2444-8494

EJM & BE is interested in the publication and diffusion of articles of rigorous theoretical, methodological or empirical research associated with the areas of business economics, including strategy, finance, management, marketing, organization, human resources, operations, and corporate governance. The Journal aims to attract original knowledge based on academic rigor and of relevance for academics, researchers, professionals, and/or public decision-makers.

Publication History: Formerly known as Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa

Ver más

Indexada en:

Scopus

Ver más

Síguenos en:

SJR es una prestigiosa métrica basada en la idea que todas las citaciones no son iguales. SJR usa un algoritmo similar al page rank de Google; es una medida cuantitativa y cualitativa al impacto de una publicación.

SJR
0,11

SNIP permite comparar el impacto de revistas de diferentes campos temáticos, corrigiendo las diferencias en la probabilidad de ser citado que existe entre revistas de distintas materias.

SNIP
0,232
Revista discotinuada
Para más información clique aqui
Ocultar
Número
Vol. 25. Núm. 3.Noviembre 2016Páginas 89-176
Editorial
Frontiers in research in business: Will you be in?
Enrique Bigné
European Journal of Management and Business Economics 2016;25:89-90
Artículo
Return on capital in Spanish tourism businesses: A comparative analysis of family vs non-family businesses
César Camisón, Beatriz Forés, Alba Puig-Denia
European Journal of Management and Business Economics 2016;25:91-110
How does the online service level influence consumers’ purchase intentions before a transaction? A formative approach
Inés Küster, Natalia Vila, Pedro Canales
European Journal of Management and Business Economics 2016;25:111-20
The integration of CSR management systems and their influence on the performance of technology companies
Juan Andrés Bernal-Conesa, Antonio Juan Briones-Peñalver, Carmen De Nieves-Nieto
European Journal of Management and Business Economics 2016;25:121-32
Determinants of the expenditure done by attendees at a sporting event: The case of World Padel Tour
Héctor V. Jiménez-Naranjo, José Luis Coca-Pérez, Milagros Gutiérrez-Fernández, Antonio Fernández-Portillo
European Journal of Management and Business Economics 2016;25:133-41
Statistical and cognitive optimization of experimental designs in conjoint analysis
Rubén Huertas-García, Ana Nuñez-Carballosa, Paloma Miravitlles
European Journal of Management and Business Economics 2016;25:142-9
Research in entrepreneurship using GEM data. Approach to the state of affairs in gender studies
Mari Cruz Sánchez-Escobedo, Antonio Fernández-Portillo, Juan Carlos Díaz-Casero, Ricardo Hernández-Mogollón
European Journal of Management and Business Economics 2016;25:150-60
Cause-related marketing: An experimental study about how the product type and the perceived fit may influence the consumer response
Iguácel Melero, Teresa Montaner
European Journal of Management and Business Economics 2016;25:161-7
Marketing mix effects on private labels brand equity
Carmen Abril, Belén Rodriguez-Cánovas
European Journal of Management and Business Economics 2016;25:168-75
European Journal of Management and Business Economics

Suscríbase al Newsletter

Política de cookies
Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y mostrarle publicidad relacionada con sus preferencias mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Si continua navegando, consideramos que acepta su uso. Puede cambiar la configuración u obtener más información aquí.